امیرعلی نازمامیرعلی نازم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

سومین سالگرد ازدواجمون + کوتاهی موی پسری

1393/2/30 16:07
نویسنده : مامان منیر
1,328 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نااااااااااااااازم سلام

روزای قشنگ بهاری مون با وجود نازنین پسر خوشگلم داره سپری میشه من و بابا عاشقتیممممممممممممم من خیلییییییییییی فصل بهارو دوست دارم به خاطر اینکه 3 تا از شیرین ترین لحظه ها رو دارم 15فروردین تولد بابا 29اردیبهشت سالگرد ازدواجمون و بالاخره 22 خرداد تولد عشقم امیرعلی جووووووون

تو بهترین و شیرین ترین اتفاق زندگیمون بودی                                                                                      نانازم عاشق تک تک کاراتیم . وقتی به این فکر میکنم که یه روزی میای و خاطراتتو میخونی حسابی قند تو دلم آب میشه

پسر خوشگلم بااینکه هنوز نمیتونی خوب حرف بزنی ولی کاملا منظورتو میرسونی البته کلمه میگی واااااااای اگه تو حرف بزنی چی میشه

موهات دیگه حسابی بلند شده بود و این هفته بابا بردت سلمونی و موهات کوتاه شد خیلی ملوس تر شدی و تو سلمونی حسابی گریه کرده بودیگریه

سی دی های خاله ستاره رو خیییییییییلی دوست داری و تازگی ها هم خودت میری دی وی دی روشن میکنی و سی دی میذاری چشمک

عزیز دلم حسابی ددری شدی و دوست داری همش بیرون باشی تو کوچه  پارک و .........

خوشگلم امروز 20 ماه رجب هست تولدعزیزدلم به ماههای قمری

دیروز یعنی 29 اردیبهشت سومین سالگرد ازدواج من وبابا بود خیلی دوست داشتم خودم یه کیک خوشمزه درست کنم ولی خوب نشد و ظهررفتم از قنادی یه کیک خریدم شب هم بابا  شام مارو برد بیرون و حسابی بهمون خوش گذشت

البته قبلش یه سر رفتیم فروشگاه بازی اندیشه نرسیده به کوکاکولا یه کم خرید کردیم برات

 

همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن است
تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی
عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم ، بیش از آنچه تصور کنی …

 

 

 

 

عزیزم تا کیک میاریم شروع میکنی به دست زدن مثلا تولدهخندونک

 

 

خوشمزه هست مامان

بهت گفتم ژست بگیر اینجوری کردیچشمک

عکس قبل از کوتاهی موهاته

امیرعلی داره میره پارککککککککک

 

 

 

مبارکت باشه عسلمبوس

پسندها (8)

نظرات (9)

مامانِ بهار
30 اردیبهشت 93 18:07
عزیزمممممم سالگرد ازدواجتون مبارکککککک انشالله که به پای هم جوون بمونید گل پسری هم چه خوشگل شده ماشالله
مامان منیر
پاسخ
مرسی عزیزم
سمیرا
31 اردیبهشت 93 19:52
منیر جون سالگرد ازدواجتون مبارک ایشالا سالیان سال در کنار هم خوشبخت زندگی کنید
مامان منیر
پاسخ
مرسی قربونت برم
مامان سپیده
1 خرداد 93 13:34
آخی الهیییییییی مبارکا باشه ایشالا صد و سومین سالگرد ازدواجتون رو هم جشن بگیرین ... چه قدر به نطرم امیرعلی شکل باباشه!نه؟!
مامان منیر
پاسخ
مرسی سپیده جون اره عزیزم بیشتر شبیه باباشه ولی یه چیزاییش هم به من رفته
مامان امیرعطا
4 خرداد 93 15:50
مبارک باشه عزیزم سالگرد ازدواجتون. 100 سال به این سال ها. موهای امیرعلی جونم هم خیلی بهش میاد و خوشگل تر شده. راستی مامانی لطفا برامون بنویسین اهل کدوم شهرین تا جلوی اسم گل پسری تو وبمون ثبت شه. ممنون.
مامان منیر
پاسخ
مرسی عزیزم
الی مامان آرسن
5 خرداد 93 18:12
زندگیتون همیشه به طراوت و تازگی بهاران باشه ... امیر علی گل هم خیلی خوشگل شده با موهای جدیدش
مامان منیر
پاسخ
مرسی الی جون
مهسا مامان نویان
7 خرداد 93 12:45
عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک ماشالله به این پسری خوشگل عزیزم با افتخار لینکتئن کردم خوشحال میشم شمام لینکمون کنید
مامان منیر
پاسخ
مرسی مهسا جان
مامان مهربان
12 خرداد 93 17:53
سلاااااااااااااااام منیر جون عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک، ای جانم چه ژست نازی گرفتی خاله جون بووووووووووووووووووووووووووس
مامان منیر
پاسخ
مرسیییییی عزیزم
زهرا مامان ایلیا جون
18 خرداد 93 2:59
با لینک موافقم
مامان منیر
پاسخ
من لینکون کردم
زهرا مامان ایلیا جون
18 خرداد 93 3:00
خصوصی