امیرعلی نازمامیرعلی نازم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

پسر خردادی من

1393/3/7 13:02
نویسنده : مامان منیر
1,191 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به شیرین ترین پسردنیا

خیلی عسل شدی امیرعلی جووووووووونم

بی نهایت دوست دارممممممممممممممممممممممم

قربونت برم قبلا اصلا منو مامان صدا نمیکردی و سه چهار روزه که دیگه به من میگی مامان وای که چه ذوقی میکنم

خوشگلم این روزای قشنگ بهاری هم داره به سرعت میگذره و همین چند روز پیش بود که داشتم عکس های قدیم و میدیدم و واقعا چه زود گذشت .عزیزم روز به روز داری بزرگ میشی و شیرین تر عزیزم تا امروز 24 روزه که دیگه شیر نمیخوری . از وقتی از شیر گرفتمت کلا تنظیم خوابت بهم ریخته شبا تا ساعت 2 بیداری و شیطنت میکنی و تازگی اصلا دوست نداری بخوابی و میگی شبا که لامپ خاموش میکردم که بخوابونمت میگفتی نه و میرفتی روشن میکردی یعنی نخوابیم منم دیگه لامپ روشن میذارم و تو هم بازی میکنی که خودت خسته میشی و میخوابی نه نه  پسرنازم  15 روز تا تولد 2 سالگیت مونده عسلم  تولد یکسالگیت تم زنبور بود و خیلییی دوست داشتم امسال برات یه تولد حسابی بگیرم ولی چه کنم که خونمون کوچیکه و نمیتونم درست و حسابی مهمون دعوت کنم پارسال هم فقط واسه تولدت خانمها رو گفته بودم ولی خوب امسال دیگه نمیخوام اینکارو کنم و ترجیح میدم  همه خانوادگی بیان  که اینم نمیشه آخه فضا کمه خندونکفعلا تصمیم دارم یه تولد خودمونی برات بگیرم البته با یه تم ساده .خوشگلم انقدر ناز شدی وای که چه لذتی داره وقتایی که میای دستاتو دور گردنم حلقه میکنی و بوسم میکنی و خودتو واسم لوس میکنیمحبت

عزیزم چهارشنبه پیش خونه همکار بابا دعوت داشتیم یه پسر ناز دارن اسمش سبحان و 8ماهشه . عزیزم تو هم که همش در حال هل دادن رورو.کش بودی

عزیز دلم این ماشین سبحان عشق ماشین داری دیگه

عزیزدلم خوش تیپ کرده دوتایی داریم میریم پارکچشمک

فدات بشم با اون عینک دودی

تو پارک همش دنبال گنجشک ها بدو بدو میکردی

روزا با بابایی میری کوچه و  بعضی اوقات با ماشینت بازی میکنی این عکس از پشت پنجره شکار شده

عزیزکم این واسه آبنبات مامان که خیلی ماشین دوست داره مبارکت باشه عشقم

 

56.gif

 

پسندها (9)

نظرات (2)

مامان بهراد
8 خرداد 93 23:35
202020
زهرا مامان ایلیا جون
19 مرداد 93 5:33
عالی بود