امیرعلی نازمامیرعلی نازم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

جوجو خوشگل من

1393/3/13 15:29
نویسنده : مامان منیر
1,116 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به آبنبات مامان که روز به روز داره بزرگ تر میشه و شیرین تر قربونت برم که هرروز یه کار جدید یاد میگیری و شیطنت هات هم زیاد شده

عزیزدل مامان باورم نمیشه  داری 2 ساله میشی و واقعا خیلی زود گذشت و یه موقع هایی دلم واسه اون روزا که کوچولو بودی خیلی تنگ میشه . عزیز دل مامان از چهارشنبه هفته پیش گلودرد گرفتی و اولش با تک سرفه بود ولی خیلی سرفه هات شدید تر شدو شبا خیلی سرفه میکردی تا صبح از شدت سرفه نمیتونستی  و آبریزش شدید پیدا کردی و مدام عطسه میکردی بخوابی منم که با هر سرفه تو از خواب میپریدم و واقعا ناراحت میشدم الهی بمیرم که اصلا نمیتونستی غذا بخوری و یه قاشق که میخوردی پشتش 10 تا سرفه میکردی یکشنبه بردمت دکتر و گفت گلوت چرک کرده و ویروسه . الان خداروشکر بهتر شدی و تک و توک سرفه میکنی ولی آبریزش هنوز داری پسر نازم دیروز 12 خرداد بابا یه ماموریت یه روزه رفت و ساعت 3 صبح امروز برگشت تو خواب بودی منم داشتم با تلفن با بابا صحبت میکردم قطع که کردم یه لحظه احساس کردم چقدر خونه تاریک شد رفتم لب پنجره دیدم هوا قرمزه بعدشم که طوفان شروع شد و بعدشم که برقامون رفت و منم از صدای زوزه باد که تو خونه میپیچید حسابی ترسیده بودم طوفان عجیبی بود و من اولین بار بود تو عمرم که دیدم تهران اینجوری شده قرار بود وقتی بیدارشدی ببرمت پارک خداروشکر اون موقع ماتوی خونه بودیم و بیرون نرفتیم

 

این عکس تازه وقتی طوفان شروع شد انداختمسوت

 

 

عزیز دلم اینروزا دیگه همش دوست داری هرکی زنگ میزنه باهاش صحبت کنی وقتی هم گوشی میگیری دیگه به منم نمیدی روزا که بابا سرکاره همش میگی بابااا ایووووووو یعنی زنگ بزن به بابا باهاش حرف بزنم کل حرفات هم همینه ایووو سیام آیه نه ( الو سلام آره نه )

 

 

از دست تو شاکیهرموقع ما دوربین میاریم 4 تا عکس ازت بندازیم میخوای بگیری و خودت عکس بندازیPhotographer

به جای بازی نخ کردن این مهره ها چه کارا که نمیکنه

رفته نشسته تو جعبش シンプル のデコメ絵文字

 

 

چشماتو میبستی و مهره هارو پرت میکردی هرچی من میگفتم باید این مهره هارو نخ توش کنی شیطنتتت گل کرده بود و ..........Yah

 

 

 

 

جوجو مامان در حال رقصیدن

وای ی ی ی ی ی  حالا با دوچرخه

 

 

 

پسرک خوشمزه من

چرا فرار میکنییییییییییییی؟؟؟؟؟

بفرمایید کیکシンプル のデコメ絵文字

 

جوجو خوشگل مامان فعلا حرف زدنت در حد کلمه هست و هنوز جمله نمیگی

لغت نامه امیرعلی

بابا = baba

مامان = maman

آره = aye

نه =na

سلام = sayam

آب=ab

نون=non

دوغ=dokh

چای=aysh

خیار=akh

بستنی = ice

گل=gool

افتاد=ottad

ایناهاش=inanahash

کوکو=koko

تلفن و موبایل= ayoooooo

عمه=ame

آهنگ=nanay

ماشین=ammmm

توپ=oop

کفش=kash

بیا=eeya

رفت=yaf

شیر=eesh

عینک =eenak

غذا = namnam

گلم فعلا همینا تو ذهنم بود  وقتی خرابکاری میکنی چون من نچ نچ کردم تو هم ادای منو درمیاری میگی

وقتی چیزی از جایی میفته سریع میگی آخ

خوشگلم به قند میگه عین

وقتی میخوای بپرسی اسم چیزیو میگی این این به جای این چیه ؟

عسل من عاشق ماشینه و همش دنبال اوییچ ( سوییچ )

وقتی سوار تاب میشی میگی تاااب تاااب

56.gif

 

پسندها (10)

نظرات (10)

مامانِ بهار
14 خرداد 93 11:25
قربون شیرین زبونی هات منم کیک موخااااااممممممم بهار هم نمیذاره ازش عکس بگیرم
مامان ساناز
15 خرداد 93 0:03
مامان منیر عجب طوفانی بود ما خوشبختانه خونه بودیم و برق ها هم نرفت ولی من تو ف ب و .نت عکسها رو دیدم تازه فهمیدم چه قدر وحشتناک بوده عکسها هم مثل همیشه عالیییییییییی
مامان سپیده
16 خرداد 93 19:39
وای چه طوفان بدی بوده من که از عکسش هم ترسیدم... اصفهان هم بود ولی نه به این شدت!! امیر علی روز به روز شیطون تر میشه ! من نمیدونم از کجا یاد میگیرن این کارا رو!! خدا حفظش کنه
مامان منیر
پاسخ
مرسی سپیده جون
زهرا مامان ایلیا جون
18 خرداد 93 2:58
خدا حفظ کنه پسر شیطون و بانمکتوووو
مامان منیر
پاسخ
مرسی عزیزم
زهرا مامان ایلیا جون
18 خرداد 93 21:24
عزززیزم منم الان لینکت میکنم بدو خصوصی
مامان فاطمه
21 خرداد 93 20:50
سلااام خوبین؟هزارماشالله گل پسر نازی دارین... اگه با تبادل لینک موافقین به ما سر بزنین
مامان منیر
پاسخ
سلام مرسی عزیزم لطف دارین چرا که نه
مامان عرفان
22 خرداد 93 8:31
قشنگ شدی گل شدی شدی مثل عروسک . عزیز من گل من تولدت تولدت تولدت مبارکایشالله صدساله بشی گل من
مامان سمیه
22 خرداد 93 17:25
سلام عشق خاله ماشاالله بزرگ شدی میبوسمت
مامانی(برای دخترم زهرا)
31 خرداد 93 21:39
سلام نی نی خوشگل خوب همه چی رو بهم می ریزیا... مرسی که تو جشن تولد زهرا شرکت کردین
مامان منیر
پاسخ
سلام . اراه ماشاا.. بس که شیطونه خواهش میکنم عزیزم
مامي مينا
1 تیر 93 18:12
عزيزم هميشه خوش باشيد ،خوش به حالت قدر پسري حرف ميزنه
مامان منیر
پاسخ
l مرسی مینا جون عزیزم ناراحت نباش یهو شروع میکنن به حرف زدن