امیرعلی نازمامیرعلی نازم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

تولد دوسالگی شازده پسر

1393/3/22 19:00
نویسنده : مامان منیر
2,512 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com aniversario gif gif 34.gif

پسر خوشگلم

تولدت مبارک

پسر عزیز و دوست داشتنی من امسال دومین سالی  هست که با تمام وجودم به خاطر وجود تو نازنین خدا را هزاران بار شکر میکنم

دوست دارممممممممممممممممممممم یه عالمه

عزیز دلم تولدت روز  پنج شنبه 22 خرداد بود که ما جمعه انداختیم و همزمان باروز تولد امام زمان 

مهمونامون هم 16 نفر یودن و خیلییییییییی خوش گذشت

http://zibasazeaisan.blogfa.com/

تزیینات دیوار

 

 

 

 

 

 

 

 

نمیدونم چرا  بادکنک ها یکی پس از دیگری میترکید و بیشتر هم آبی ها ترکیدن و هرجی بادکنک سفید بود موندخندونک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یک ثانیه هم بند نمیشدی یه جا تا بتونم عکس حسابی ازت بندازم همش تار میشد

 

 

 

 

 

 

 

 

شام هم شامل کیک مرغ- دلمه برگ مو -سالاد ماکارانی - سالاد الویه و ژله بود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسر نازم تا ساعت 2 نیمه شب بیدار بودی و با این بادکنک ها سرگرم منم حسابی خسته بودم و تو هم تازه بازیت گرفته بود خسته

 

 

 

پسندها (9)

نظرات (16)

مامانی(برای دخترم زهرا)
22 خرداد 93 23:36
سلام تولد نی نیت مبارک خسته نباشیییییواقعا2سال اول سخته بقیش رو تجربه نکردم
مامان منیر
پاسخ
مرسی عزیزم
سمیرا
25 خرداد 93 9:19
تولدت مبارک امیر علی جونم ایشالا عروسیت
مامان منیر
پاسخ
مرسی سمیراجون ایشاا... تولد سامیارجون
سپیده
26 خرداد 93 16:09
اجازه هست ثبتش کنم؟
مامان منیر
پاسخ
خوشحال میشم عزیزم
مریم مامان آیدین
26 خرداد 93 16:21
سلام عزیزم تولد گل پسرت مبارک ایشالا صد ساله بشه و خسته نباشی خانومی ممنون به ما سر زدین و حتما عزیزم شما با افتخار لینک شدین
مامان منیر
پاسخ
سلام مرسی عزیزم سلامت باشی شما هم لینک شدید
فریده مامان آیهان
28 خرداد 93 4:21
سلام منیر جون.خوبی؟امیرعلی جون خوبه؟ خیلی خوشحالم باهات آشنا شدم.وقتی نظر گذاشته بودی اومدم وب امیرعلی رو خوندم انگار سال بعد ما بود. وقتی تولد یک سالگیشو خوندم دیدم با تم زنبور بودخیلی برام جالب بود که تو اونم عین همن. ایشالله دوستای خوبی برا هم باشیم. ما شمارو با افتخار با عنوان امیرعلی و مامان منیر لینک میکنیم. به جمع دوستامون خوش اومدین.
مامان منیر
پاسخ
سلام مرسی عزیزم منم خیلی خوشحالم از اشنایی باشما و پسرنازت امیدوارم دوستای خوبی باشیم برای هم مرسی عزیزم بابت رمز
مامانی(برای دخترم زهرا)
28 خرداد 93 16:58
سلام عزیزم لینکتون کردم ممنون که سر زدین
مامان سمیه
28 خرداد 93 17:31
سلام ممنون که به کلبه ما سر زدید.من شما رو لینک کردم. درضمن کمی با تاخیر اما امیرعلی جون تولدت مبارک
مامان منیر
پاسخ
سلام خواهش میکنم عزیزم . مرسی منم لینکتون کردم
مریم(مامان کیان)
28 خرداد 93 23:24
سلام ممنون که به ما سرزدین..... تولد امیر علی عزیزم مبارک باشه مامانش دامادش کنی
مامانِ بهار
29 خرداد 93 23:35
تولدت مبارککککککک عزیز دلم ....
مامان منیر
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مانی
30 خرداد 93 2:53
با کلی تاخیر تولدت مبارک خاله چه تولد با حالی ,تم تولدت هم متفاوت بود و قشنگ دست مامانی هم درد نکنه
مامان منیر
پاسخ
مرسی عزیزم مانی جون و ببوس
باران قاصدک
30 خرداد 93 9:58
سلام عزیزم وب قشنگی داری و کوچولوی ناز و دوست داشتنی داری خوشحال میشم به وب من و دخترام بیای
مامان منیر
پاسخ
سلام مرسی عزیزم لطف داری چشم حتما بهتون سر میزنم
مهسا مامان نویان
31 خرداد 93 18:40
عزیزم تولدت مبارک امیدوارم همیشه تو زندگیت شاد و خوشبخت و موفق باشی یه عالمه بوس واسه امیر علی خوشگل
مامان منیر
پاسخ
ممنون همچنین شما و نویان عزیز
زهرا مامان ایلیا جون
31 خرداد 93 19:18
عسل خاله تولودت مبااارک
مامان منیر
پاسخ
مرسی زهراجون
پدر و مادر آروین کوچولو
6 تیر 93 1:14
تولدت مبارک عزیزم
مامان منیر
پاسخ
مرسی عزیزم.ممنون که بهم سرزدین . خدا پسر نازتو برات حفظ کنه . خوش باشین
مامان امیرعطا
18 تیر 93 16:56
سلام. تولد مبارک عزیزم. بوسسسسسسسسسسسسس. ایشالله 120 ساله شی. ببخشید من دیر اومدماااااااااا کلا 40 روزی نبودیم. بازم تولدت مبارک گل پسری.
مامان منیر
پاسخ
سلام عزیزم . مرسی . پسرنازتو ببوس
زهرا
28 مرداد 93 8:37
تولد تولد تولدت مبارک مبارکههههههههههههههه خسته نباشی مامانی