امیرعلی نازمامیرعلی نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

....

1393/4/1 17:56
نویسنده : مامان منیر
622 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر ناز مامان

عزیزم یک هفته ای میشه دوباره سرما خوردی و مدام آبریزش و سرفه داری یکی دو شب هم خیلی تب داشتی و همش تو خواب هزیون میگفتی الهی من برات بمیرم خداروشکر بهتری ولی آبریزش داری هنوز و تک و توک سرفه میکنی  . از طرفی هم درد لثه هات خیلی اذیتت میکنه و خیلی بدغذا شدی و به زور باید بهت غذا بدم

 

اینم یه سری عکس خوشگل از پسر نازم

 

 

پسر مامان یاد گرفته تند و تند میگه eeyan ( ایران ) عزیزم من که یادت نداده بودم تو تلویزیون وقتی این سرودای ایران و میخوندن تو هم یهو تکرار کردی تشویق

 

 

 

عسل مامان حاضر شده بره خونه مامانیشراضی

 

 

ای جان نفسمی

 

 

 

 این حرکت یعنی عینکمو بده

 

 

 

 

اینجا سارینا با یه سری چوب و میخ و چکش داشت بازی میکرد و میخواست ماشین درست کنه که آخرشم نتونست و دایی اومد براتون درست کرد

 

 

 

 

 

الهی من قربون دستای کوچولوت برم

 

 ونتیجه شد این

 

 

 

 

شب نیمه شعبان خاله زهرا و ساراجون شام اومدن خونمون شب که میخواستن برن تا گفتن که بریم تو زودتر از اونا بلند شدی و رفتی کیف اله رو گرفتی دستت که یعنی منم باهاتون میام

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مریم مامان آیدین
1 تیر 93 19:22
چه پسر کوچولوی خوش تیپ و نازی الهی چرا سرما خوردی کوچولوی من اونم تو این گرما مامانیش ببوس گل پسرو
مامان منیر
پاسخ
مرسی عزیزم اخه عمش سرماخورده از اون گرفته مریم جون
مریم مامان آیدین
2 تیر 93 13:14
امان از این عوامل ویروسی من که تا جایی میریم اول همه رو آنالیز میکنم بعد اجازه پرده برداری آیدینو میدم اونم تو زمستون که مستقیم میپرسم کسی سرما نخورده کههههه؟؟؟ ایشالا زود خوب میشه گل پسر خوشگلمون مامانیش نگران نباش بچه ها که مریض میشن ما مامانا بیشتر اذیت میشیم
مامان منیر
پاسخ
مرسی مریم جون
ღ مــــــامــــــانی ღ
2 تیر 93 15:36
سلام الهی قربونت برم امیرعلی عزیزم /... منیر جان شرمنده خانمی نت نداشتم تا امروز /... شرمنده دیر به دیر میا م... خصوصی عزیزم ///
مامان منیر
پاسخ
سلام عزیزم . دشمنت شرمنده زینب جون . مرسی گلم . امیرعلی و ببوس
مامانی(برای دخترم زهرا)
2 تیر 93 18:01
سلام عزیزم انشاا که زود زود خوب میشه
مامان منیر
پاسخ
مرسی گلم محبت داری
مامان سمیه
5 تیر 93 16:49
الهی من فدای اون چشمای خوشگلت بشم خاله.یعنی میشه امیرعلی منم مثل شما خوشگل باشه
مامان منیر
پاسخ
خدانکنه عزیزم . ایشالا که پسرت صحیح و سالم بدنیا بیاد
فریده مامان آیهان
5 تیر 93 18:32
به به چه پسر خوشتیپی ایشالله زودی سرماخوردگیتم خوب میشه عزیزدلم.
مامان منیر
پاسخ
مرسیییییی عزیزم