امیرعلی نازمامیرعلی نازم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

جمعه 6 خرداد

1393/4/8 16:44
نویسنده : مامان منیر
1,218 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه 6 خرداد  10و نیم صبح راهی باغ عمو محسن شدیم سمت دماوند عزیزدل مامان اونجا حسابی بازی و شیطنت کردی و خیلی شاد بودی منم از دیدن اینکه تو شاد و خوشحال هستی خوشحال بودم . در کل که خیلی خیلی بهمون خوش گذشت البته ناگفته نماند که چون خواب ظهرت و نکردی دیگه اخراش خیلی بد اخلاق شده بودی و همش غر میزدی و گریه میکردی . ساعت 9 و نیم بود که از اونجا حرکت کردیم و تا برسیم خونه یه دو سه ساعتی تو ماشین خوب خوابیدی . خداروشکر سرماخوردگیت هم به طور کامل خوب شده و غذا خوردنت هم یه کم بهتر شده. امروز هم اولین روز از ماه مبارک رمضان هست پسر نازم

 

 

 

 

 

 

 

اینم محمد رضا جان که کلی باهات بازی کرد بغل

 

 

 

 

 

مامان و گل پسری

 

 

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مریم مامان آیدین
8 تیر 93 17:35
الهی عزیـــــــزم چقدرم بهش خوش گذشته عسلم من همش نگران این لباس زرد خوشرنگش بودم با توپ کثیف نشه منیر جون عکس خودتونه؟؟؟ خیلی نازین و شبیه پسر عسل
مامان منیر
پاسخ
اره دقیقا لباسش خیلی کثیف شد ولی نه با توپه با گیلاس هایی که میخورد یه خورده لک شد منم زودی شستمش . بله مریم جون عکس خودمه
مامانِ بهار
8 تیر 93 23:08
واااای چه عکس های خوشگلی پس حسابی خوش گذشته بهتون . خدا رو شکر به به چه مامانه خوشگلی
مامان منیر
پاسخ
مر سی گلم . بهارجون و ببوس
زهرا مامان ایلیا جون
9 تیر 93 1:55
سلام گلم ممنونم بابت احوال پرسیت منتظرم جواب ازمایش دومش بیاد لطفا دعا کن برامون
مامان منیر
پاسخ
سلام . ایشالا که هیچی نیست زهرا جون
مامانی(برای دخترم زهرا)
10 تیر 93 14:06
سلام امیر علی خوشگل همیشه خوش باشی
مامان منیر
پاسخ
مرسی دوست خوبم
جیران بخشنده
16 تیر 93 10:17
سلام من جیران هستم 15 سالمه و مدتیه با وب پسر نازتون آشنا شدم
مامان سمیه
18 تیر 93 14:12
خدای من چه اقا پسر خوشتیپی.چقدر هم بهش خوش گذشته.
مامان امیرعطا
18 تیر 93 16:51
همیشه به گردش و ددر عزیزم.حسابی خوش گذشته ها بهت. وای چقدر امیرعلی جون شبیه خودتونه...
ღ مــــــامــــــانی ღ
24 تیر 93 0:34
الهی فدات بشم امیرعلی عزیزم ... ایشالا همیشه خوش باشین ... منیر جووووووووووووون خیلی نازی دوستم ...
مامان منیر
پاسخ
مرسی زینب جوون نظر لطفته عزیزم . امیرعلی خوشگل و ببوس
مامان سپیده
25 تیر 93 15:56
امیر علی عزیزم خدا حفظت کنه خاله جون چه قدر رنگ زرد بهت میاد پسر خوشگلم
مامان منیر
پاسخ
مرسی سپیده جون چشمات خوشگل میبینه
دنیا
25 تیر 93 16:45
چقدر شما نازی پسر خوشگله خدا حفظت کنه ایشالله به منم سر بزنین خوشحال میشم
مامان منیر
پاسخ
مرسی گلم چشم در اولین فرصت بهتون سرمیزنم
پدر و مادر آروین کوچولو
26 تیر 93 17:39
سلام عزیزم مامان منیر خوشگل ببخش دیر پیشتون اومدم با افتخار ما بهتون پیوستیم مااااااااااااااااااشاله به گل پسر ناز و خوشگل و خوشتیپمون ایشاله سرفرصت می یام پستای قبلیشو می خونم و همینطور امیدوارم که این دوستی ها تا همیشه برقرار و شیرین بمونه از طرفم امیر علی جونو ببوس
مامان منیر
پاسخ
مرسی مامانی . منم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم
یاسمن
2 مرداد 93 13:15
سلام. گل پسر نازی دارین.وبلاگ خوشگلی هم واسش درست کردین.اگه میشه به وبلاگ ماهم یه سری بزنید و دوست داشتید پیوند کنید.امیرعلی گل رو هم از طرف من ببوسش. http://mahdsadaf.blogfa.com/
مامانی(برای دخترم زهرا)
7 مرداد 93 23:29
سلام عزیزم عیدتون مبارک
مامان منیر
پاسخ
سلام دوست خوبم عید شما هم مبارک
پدر و مادر آروین کوچولو
8 مرداد 93 10:56
دلها همه بهاران شد از شمیم باران مه، رخ نموده امشب در عید روزه داران هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران شیرینتر از عسل باد کامش به روزگاران دوست گلم عیدتون مبارک
مامان منیر
پاسخ
سلام عزیزم . عید شما هم مبارک . اروین نازو ببوس . خوش باشین
زهرا مامان ایلیا جون
19 مرداد 93 5:30
اخی عزززیزم خدا رو شکر حسابی خوش گذروندی هااا امیدوام همیشه شاد باشین بوووووووس
مامان منیر
پاسخ
مرسی زهراجوون
√بهار مامانه برسام
26 مرداد 93 16:44
انشاالله همیشه خوش باشید خوب پس معلوم شد پسر نازمون به کی رفته...به مامان نازش رفته
مامان منیر
پاسخ
مرسی بهارجون . همچنین شما و برسام جان . نظر لطفته . ببوس پل پسرتو
زهرا
28 مرداد 93 8:31
وای چه مامان نازی.عزیزم من شمارو با افتخار لینک کردم.خوشحال میشم به ماهم سر بزنین. سلام زهرا جان . مرسی که بهمون سر زدین . منم شما رو با افتخار لینک کردم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم
زهرا مامان ایلیا جون
30 شهریور 93 21:29
سلام گلم من رمز و به شما داده بودم یادم نیست
مامان منیر
پاسخ
bale azizam ramz daram