امیرعلی نازمامیرعلی نازم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

محرم

1394/8/12 17:03
نویسنده : مامان منیر
1,045 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم چندوقت پیش که باهم رفتیم پارک تو مسیر تو مغازه اسباب بازی فروشی از این خونه ها دیدی .... که البته بیشتر اسباب بازی دخترا هست ولی همش میگفتی من از اون خونه ها میخوام . من اون روز برات نگرفتم ولی ول کن نبودی یه ریز به منو و بابا میگفتی برام از اون خونه ها بگیر .. یه روز مامانی رفت بازار و بابا بهش گفت یه خونه هم برای شما بخره اینم عکس خونه ای که برات گرفت ... اون ماشین مثل ماشین امیرعباس عزیز هست که انقدر گفتی من از اینا نداشتم ... مامانی یه دونه هم برای شما خرید چشمک

 

 

 

اینجا آماده شدی داریم میریم خونه عزیز ... بابا هرشب که میرفت هیات منو و تو میبرد میذاشت خونه عزیز ... هرشب اونجا خاله ها و دایی ها میومدن و حسابی دور هم بودیم .... دیگه عادت کرده بودی صبحا که چشات باز میشد میگفتی کی میریم خونه عزیز .. همش منتظر بودی شب بشه و بریم اونجا 

روز تاسوعا ... امیرعلی جون ... سامیار جون ... ریحانه جون

این گوسفند نذر خاله سمیه اینا بود که تو خونه عزیز بود .. خودت رفتی از بابا گوشیشو گرفتی گفتی بده میخوام از گوسفنده عکس بندازم خندونکخندونک

 

این نذری عزیرجون بوده البته مال پارسال محرم بوده ولی یادم رفته بود بذارم ... تزیینش هم من . زندایی انجام دادیم

پسر نازم  یه مدتیه خیلی به نقاشی علاقه پیدا کردی منم برات یه چندتا کتاب رنگ آمیزی گرفتم 

اوایل خیلی بد رنگ میکردی ... ولی خیلی رنگ کردنت بهتر شده و سعی میکنی از خط بیرون نزنی

الکی مثلا پرسپولیسی هستی خندونکخندونکخندونک

محبتصبحانه سه نفره ی یک جمعه ی بارونیمحبت

 

عزیزم چندوقته همش میگفتی چتر میخوام ...آخه چتر سارینا رو دیده بودی میگفتی من چتر ندارم خندونک

بالاخره به چترت رسیدی و یه روز که بارون شدید میومد ... قرار شد تو و بابا منو برسونید باشگاه و برگردید خونه ... که بابا بردت و برات این چتر خوشگل و خریده...... سوتم داره خندونکخندونک

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان امیر عطا
27 آبان 94 17:33
سلام عزیزم... چیز میزای خوشگلت مبارکت گلم... چه خوب هم رنگ می کنی کتاباتو عطا هم همش به من میگه از این خونه ها میخوام..
مامان منیر
پاسخ
سلام عزیزم ... مرسی....ٱخی عزیزم
مامانه شایلین
30 آبان 94 19:42
واااااای خدا چقد نازه پسرتووووووووون از طرف من کلی ببوسیدش