امیرعلی نازمامیرعلی نازم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

نوروز95+سیزده بدر+سفر شمال

1395/1/18 12:23
نویسنده : مامان منیر

سلام پسر قشنگم ...امسال چهارمین سالی هست که وقت سال تحویل در کنا ما هستی و منو و بابا خداروشکر میکنیم به خاطر هدیه قشنگی که به ما عطا کرده خداجون شکرت... امسال وقت سال تحویل بابا تو راه خونه بود و قرار بود برای صبحانه حلیم بخره بیاره که بنده خدا گیرش نیومده بود واسه همین دیر شد و 5 دقیقه مونده بود به سال تحویل رسید خونه و بهرحال که به موقع رسید و سال 95 هم در کنار هم تحویل کردیم ... انشالا که سال خوبی برای هممون باشه توام با سلامتی و خوشی محبتمحبتمحبت

لحظه تحویل سال ۱۳۹۵ هجری شمسی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران

۰۸:۰۰:۱۲ (ساعت ۸ و صفر دقیقه و ۱۲ ثانیه)

روز یکشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۵ هجری شمسی

مطابق ۱۰ جمادی‌ الثانی ۱۴۳۷ هجری قمری

و ۲۰ مارس ۲۰۱۶ میلادی

سال ۱۳۹۵ سال میمون می باشد

سال ۹۵ سال کبیسه است

اینم از سفره هفت سین امسالمون

عید دیدنی خونه عزیز

باغ پرندگان جای خیلی زیبایی بود و حسابی از دیدن اون همه پرنده اونجا ذوق زده شده بودی

برنامه عید عموپورنگ ...

خانومه داشت بهتون میگفت بشینید روی صندلی

روز 13 فروردین تو جاده به سمت دماوند

عزیزو خیلی خسته شده بودی و زودی خوابت برد

شب نیمه شعبان همگی جمع بودیم خونه عزیز ...  شام که خوردیم دسته جمعی آماده شدیم و رفتیم یه دور تو 17 شهریور زدیم....

25 اردیبهشت رفتیم چالوس .... اینجا وسطای را بودیم وایستادیم هم یه استراحتی کنیم و هم یه چایی بخوریم

در حال کوه نوردی گیر داده بودی به این سنگه هی میرفتی بالاش بعد منو صدا میکردی بیا کمک کن بیام پایینزیبا

بعد از اینکه رسیدیم چالوس رفتیم مستقر شدیم هتل کوروش...

خوشگلم مهلت ندادی لباساتو عوض کنم و سریع رفتی سراغ شن بازی

از صبح که بیدار میشدیم می رفتیم صبحانه رو که میخوردیم میزدیم بیرون  می رفتیم لب ساحل  و از اون ور میرفتیم یکم خرید میکردیم بعد ناهار میخوردیم بعد میومدیم هتل استراحت میکردیم  عصر از ساعت 6 با بابا میرفتین استخر و بعدش هم که میومدین دوباره میزدیم بیرون ..... چشمک