امیرعلی نازمامیرعلی نازم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

بهمن ماه

1392/12/3 21:59
نویسنده : مامان منیر
761 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطونک مامان

پسرک 20 ماهه دوست داشتنی من

قربونت برم که نمیدونی چقدر عسل شدی خیلی وقت بود میخواستم بیام وبلاپ آپدیت کنم ولی خوب فرصت نمیشد عزیزم از صبح که بیدار میشی دربست در اختیار تو هستم تا شب همش دوست داری بشینم کنارت و باهات بازی کنم البته این حالت خوبشه یه روزایی که خیلی بدقلق باشی فقط میخوای شیر بخوریناراحتعزیزم یه چند وقتیه خیلی بهونه گیر شدی و همش نق میزنی با اینکه همش تو خونه دارم باهات بازی میکنم ولی تا میخوام برم سراغ کارام میدویی میای پیشم و انقدر غر میزنی که یعنی بیا باهام بازی کن . عزیزم دیروز بردمت حمام البته حمام کردنت بیشتر اوقات بابا زحمت میکشه انجام میده  ولی چون رنگ انگشتی هاتو مالیده بودی به سرت و کلی موهاتو رنگی کردی خودم بردمت از همون اولش گریه کردی تا آخر نمیدونم چرا قبلا دوست داشتی بری حمام آب بازی ولی تازگی ها میفهمی میخوایم ببریمت حمام فرار میکنیهیپنوتیزم

عزیزم دیگه کاملا یادگرفتی خودت غذا بخوری خیلی قشنگ و مسلط قاشق میبری سمت دهنت و میخوری قبلا بیشترش و میریختی زمینخجالتوقتی خودت داری غذا میخوری و ما حواسمون بهت نیست چون همیشه واست دست میزنیم سریع مارو نگاه میکنی و میگی آآبااا خودت قاشقو میذاری زمین و دست میزنی و مارو متوجه میکنی که برات دست بزنیم که داری غذا میخوریلبخند

عاشق کانال pmc هستی و عاشق نانای کردن کنترل و میاری میدی به من و میپری بالا پایین نانای میگی یعنی برام آهنگ بذار برقصم یه موقع ها هم گیر میدی منو و یا بابا رو بلند میکنی که باهات برقصیمچشمک

بعضی موقع ها یه کارایی میکنی عجیب و خنده دار مثل این کارت که برعکس میشینی رو دوچرخت و کلی هم هیجانی میشی و تند تند میگی آاباا یعنی بهت نگاه کنیم

پسرخوشگلم بیرون رفتن و خیلی دوست داری وقتی میخواهیم بریم بیرون همین که پامیشم حاضر شم ( هرموقع میخوایم بریم جایی اول من حاضر میشم بعد پسری حاضر میکنم دقیقه نود هم بابا که دید ما حاضریم حاضر میشه) میفهمی و کلی ذوق میکنی و زودی میخوای لباسات و بپوشونم و بری

تو این ماه دوتا عروسی دعوت بودیم اولی 17 بهمن عروسی دختر دایی بابا دومی هم 22 بهمن عروسی پسرعمو بابا بود که خداروشکر تو هردو پسر خیلی خیلیییییییییییییییییی خوبی بودی و مامان و بابا رو اذیت نکردی و واسه خودت بازی میکردی میدونم که حسابی بهت خوش گذشت

عزیزدلم از صدای حیوانات صدای خروس . ببعی . جوجه . سگ .گربه رو بلدی دراری کلمه هم زیاد میگی خوشگلم که سر فرصت اونارو هم مینویسم فعلا برو سراغ عکسات

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 بای بایبای بایبای بایبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مينا مامي سام
4 اسفند 92 15:53
به به چه پسر خوش تيپي عزيزم هميشه به خوشي و عروسي باشيد
مامان امیرعطا
7 اسفند 92 17:42
ماشالله به امیر علی گلو چقدر شیک کردی رفتی عروسی. ایشالله همیشه بهت خوش بگذره عزیزم.