امیرعلی نازمامیرعلی نازم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

برگشت بعد از یه غیبت طولانی

1397/3/15 21:22
نویسنده : مامان منیر
447 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر ناز و خوشگلم قربونت بشم خیلی وقته از نوشتن تو وبلاگت بی خیال شده بودم و یه مدت که همش تنبلی میکردم و خیلی اهمیت نمیدادم .... بعد یه مدت که تنبلی و کنار گذاشتم و اومدم به وبلاگت که هرکاری کردم رمز ورودم و فراموش کردم و اصلا ذهنم یاری نمیکرد  و بعد از کلی کلنجار رفتن موفق شدم یه رمز جدید از نی نی وبلاگ بگیرم تو این مدت خیلی صفحه نی نی وبلاگ تغییر کرده واقعا باید  کلی باهاش کارکنم بفهمم چی به چی شده ...ولی دیگه تصمیم گرفتم که اینجا برات خاطراتت رو ادامه بدم تا روزی که بزرگ بشی و بخونی و لذت ببری محبت

 پسرنازم کلی عکس ها و حرفا دارم که برات بنویسم که کم کم شروع کردم و دارم مینویسمچشمک

پسندها (3)

نظرات (1)

عمه فروغعمه فروغ
16 خرداد 97 16:15
محبت