امیرعلی نازمامیرعلی نازم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

قند عسل مامان و بابا

قد و وزن ماهانه

1391/10/24 14:27
نویسنده : مامان منیر
279 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه شب بابا حسن از ماموریت برگشت .من که حسابی دلم براش تنگ شده بود . شنبه که شهادن امام رضا بود و تعطیل رسمی . بابا هم خونه بود پیش من و تو . برای ناهار رفتیم پایین خونه مامانی تو هم نشونده بودیم سرسفره واسه خودت با بشقاب و قاشق بازی میکردیم.  که خواستی دستت برسونی به کاسه خورشت که با صورت رفتی تو سفره خدا رو شکر ظرف خورشت ازت دور بود وگرنه با صورت میرفتی تو خورشت و خوردن بودیم  . بعدش زدی زیر گریه کلی گریه کردی.آخه من موندم شما ّبچه ها چقدر کنجکاوید آخه . هرچی میبینید میخواید بگیرید. عصرش هم که سه تایی رفتیم خیابون بهار و واست چندتا لباس خوشگل موشگل خریدیم.

 

 

امروز صبح منو تو با عمو حسین رفتیم بهداشت واسه قد و وزن ماهیانه . باید بیست و دوم میرفتیم که جور نشد.وزنت ٩ کیلو بود قدت هم ٧٢ ولی خانم دکتره گفت که باید بیشتر اضافه میکردی و منم بهش گفتم که به زور غذا میخوری و غذات کمه . البته گفت که دلیلش دندون در آوردنت هم هست .گفت از امروز زرده تخم مرغ رو شروع کنم روز اول به اندازه یه نخود تا به یه زرده کامل برسونی. آب هویج و آب سیب و آب لیموشیرین هم میتونی از امروز بهش بدی نون و عدس و ماست هم همینطور . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)