امیرعلی نازمامیرعلی نازم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

یازده ماهگیت مبارک

1392/1/22 15:11
نویسنده : مامان منیر
332 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم امروز 10 ماهت پر شد و وارد یازده ماهگی شدی .

یازده ماهگیت مبارک زندگی مامان

                            

 

خیلی خیلی شیطون شدی و من و بابات دلمون واست ضعف میره . کارایی که انجام میدی . بهت میگم دست بزن دست میزنی  میگم نانای کن دستاتو و خودتو تکون میدی. وقتی صدای آهنگ میشنوی دست میزنی  عاشق بیرون رفتنی و یه موقع هایی میری دم در خونه وایمیستی گریه میکنی یعنی منو ببر بیرون . تا بابات حاضر میشه بره بیرون دنبالش گریه میکنی . کلماتی که میگی دد . گگ . به به . بابا. خیلی حرفه ای دستتو میگیری به مبل و میز و دیوار راه میری ولی هنوز نمیتونی بدون کمک بایستی.

همش دنبال من میای تو آشپزخونه . یاد گرفتی در کابینت ها رو باز میکنی و کلی ذوق میکنی .

وقتی لباسشویی روشن میکنم میری جلو لباسشویی وایمیستی . وقتی لباسا میچرخه ذوق میکنی و جیغ میزنی .

15 فروردین تولد بابا حسن مهربون بود . بابا 29 سالش تموم شد وارد 30 سال شد .

منم برای شام مامانی اینارو گفتم اومدن بالا خلاصه که یه تولد کوچولو واسه همسر مهربونم گرفتم . شب خیلی خوبی بود و حسابی بهمون خوش گذشت . تو هم خیلی خیلی پسر آرومی بودی و منو اذیت نکردی .

پسر نازم بسلامتی چهارمین دندونت از بالا راست هم نیش زد . مبارکت باشه کوجولوی مهربونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زهرا
7 خرداد 92 21:03
سلام عزیزم من تو پرسش و پاسخ باهاتون اشنا شدم دیدم که دنبال لباس زنبوری میگردی



عزیزم تولود پسر منم شهریوره از الن تو فکرم کهاز کجا لباس زنبوری پیدا کنم

یا شایدم بدوزم در هر صورت لباس زنبوری میخوام لطفا اگه پیدا کردی بهم خبر بده منم اگه پیدا کردم بهتون خبر میدم هر چند که تولود پسر شما خیلی نزدیکه




سلام عزیزم . بله من خیلی دنبال لباس زنبوری هستم . فروش اینترنتی ها هم هست ولی به نظر من قیمتش الکی گرونه . در هر صورت اگه موفق شدم چشم حتما تو فکر شما هم هستم .