امیرعلی نازمامیرعلی نازم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

15 ماهگیت مبارک عمرم م م م م م

1392/5/29 16:36
نویسنده : مامان منیر
332 بازدید
اشتراک گذاری

پسرگلم بسلامتی 14 ماهت کامل شد و وارد 15 ماه زندگیت شدی .امیرعلی عزیزم از ثانیه به ثانیه بودن باتو داریم لذت میبریم و بزرگ شدنت رو به چشم میبینیم و چقدر لذت داره داشتن پسری مثل تو .روزی هزار بار خدارو شکر میکنیم به خاطر دادن تو فرشته ناز خدایا ازت ممنونم . عشقم تو قشنگترین و بهترین هدیه خداوند به ماهستی  . دوست داریمممممم با تمام وجود

 

روز به روز داری یزرگ تر و شیرین تر میشی شیرین مثل عسل قلب. امیرعلی جونمممممم خیلی نازشدی و دلم میخواد فقط بچلونمت مژهاسترس. عزیزکم ٨ تا مروارید خوشگل داری .هرچی بهت میگم کاملا متوجه میشی . دوست داری از صبح تا شب باهات بازی کنم .از صبح که بیدارمیشی کارتون های شبکه پویا رو نگاه میکنی و خیلی دوست داری . زیاد اهل صبحونه خوردن نیستی ولی من سعی میکنم با بازی هم که شده بهت صبحونه بدم آخه احساس میکنم یه خورده لاغر شدی .  وقتی میگم بوسم کن میای خیلی خوشگل لباتو میچسبونی به لپام اما همچنان بوسیدن بدون صدا .خیلی کم ولی یه موقع هایی بهم میگی ماما . جدیدا هم که میری داخل یخچال وایمیستی و وقتی میارمت بیرون کلی گریه میکنی منم موندم چکارکنم کلافه

 

 اصلا همکاری نمیکنی و هرموقع میخوام باهات کارکنم نمیذاری و شیطنت میکنی و پرتشون میکنی اونور

این سه چرخه خوشگل و بابایی محمود برات گرفته . خیلی دوسش داری عزیزم

یه شب رفته بودیم پشت بوم  تو هم سرگرم بودی با خوردن بال کبابی

این ست غذاخوری انگری برد هم عمه جون زحمت کشیده برات خریده

این حباب ها مال تفنگ حباب سازی که مامانی و بابایی با یه تلفن خوشگل برات از آستارا سوغاتی خریدن

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله هدی مامان پارسا
16 شهریور 92 10:19
ماشالله به این پسمل ناز نازی زنده باشی خاله جان
با اجازه لینکتون میکنم خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم


مرسی عزیزم لطف داری منم خوشحال میشم
مامان معین
2 مهر 92 11:09
ماشااله چه پسره نازی دارین . منم 1 پسر 7 ماهه دارم . اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم . من شما رو به لیست دوستان معین اضافه می کنم