امیرعلی نازمامیرعلی نازم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

شیطونک مامان

1392/7/10 2:32
نویسنده : مامان منیر
278 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک عزیزم سلام م م م م م م

سه شنبه بابا رفت ماموریت اصفهان و من و تو یه چند روزی تنها میشیم البته در طول روز میریم پایین خونه مامانی و برای خواب میایم بالا

 

عزیزدلم برای اولین بار داره بلال میخورهبغلبغلبغل

 

 

 

 

 قربونت بره مامانماچماچ

این مدل جدید شیطنتت هست که لبه مبل راه میری . دقیقا میای وایمیستی لبه مبل و میخوای بیای پایین

اینم یه مدل تلویریون نگاه کردنه دیگه خجالت

 

 این عکسا مال امشب بود که بعد از کلی شیطنت تازه ساعت 1 رضایت دادی و خوابیدی تعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آیهان
10 مهر 92 11:26
سلام مامانی عکسهای نازی داره امیرعلی خدا حفظش کنه به ماهم سر بزنید. منتظر نظرات سبزتون هستیم
مامان سمیه پارسا جون
11 مهر 92 0:21
سلام مهربونم درست کارهایی را انجام میدی که پسر کوچولو ما انجام میده. پارسا عاشق بلاله ،موقع خوردن بلال درست مثل حاجی فیروز میشه. خاله قربون اون چشمای خوشگلت بشه ... فاصله خودتو با تلویزیون رعایت کن تا آسیبی به چشمت نرسه.
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
11 مهر 92 1:46
قربونت برم ناااااااااااااااز من ... با اون تلویزیون نگاه کردنتــــــــ ... گلم من سی بلاگ و وقتی تعداد پست هام 200 تا شد سفارش دادم هزینه اش هم 35000 تومن هستــــ ... بنظــــــــر من خیلی خوبه تک تک پست هاتــــ و مثل ی دفتر میتونی ورق بزنی البته فقط تو کامپیوتر قابل اجراستـــــ ... میتونی بری تو منوی کاربریتـــــ ، ابزارهای افــــزوده ، سی دی بلاگ توضیح داده چطوری بری و سفارش بدی... موفق باشی گل من ...
خاله هدی مامان پارسا
23 مهر 92 12:16
مواظب خودت باش خاله ای نیوفتی یه وقت