امیرعلی نازمامیرعلی نازم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

کادو عزیزدلم

1392/7/20 15:37
نویسنده : مامان منیر
273 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلم سلام م م م م

از یکشنبه هفته پیش یه کوچولو سرماخورده بودی و آبریزش داشتی عزیزم خوب شده بودی ولی نمیدونم چرا دوباره آبریزشت از پنج شنبه شدید شد البته این چند روز هم هوا یهو  سرد شد و بی تاثیر نیست این چند روز مدام تو خونه برات بخور روشن کردم ایشاا... زودی خوب بشی عزیزم  . به مناسبت روز کودک من و بابا برات کادو خوشگل گرفتیم که تو مریض شدی و فرصت نشد بیام عکسشو بذارم که الان برات میذارم 

یه کامیون خوشگل . رنگ انگشتی . پازل

ناقابله .......

این هم از طرف مامانی و بابایی محمود

دیروز جمعه از صبح رفتیم خونه مامانم همه اونجا جمع بودن تا ساعت 7 اونجا بودیم بعدش هم رفتیم خونه مادربزرگ بابا حسن .  

دیروز دم در ایستادی آماده برای مهمونی رفتن

تا رسیدیم اونجا بابابزرگ بردت تو کوچه باهات یکم یوپ بازی کرد تو هم همش میدویدی این ور اونور و حسابی خستش کردی بابای مهربون منو

 

 

اتوبوست و خیلی دوست داری حسابی باهاش سرگرم میشی

همش هلش میدی میره زیر مبل بعدم از من میخوای برات بیارمش و دوباره تو هلش میدی و دوباره من...

 

 

اینم کار جدیدت مشغول تلفن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله هدی مامان پارسا
23 مهر 92 12:14
عزیز دلم خدا نکنه سرما بخوری مواظبش باش مامانی خب روز کودکم مبارکه ایشالله