امیرعلی نازمامیرعلی نازم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

بدون عنوان

1392/9/18 14:50
نویسنده : مامان منیر
214 بازدید
اشتراک گذاری

 این عکس حدودا برای دو هفته پیش هست که بابا بردت سلمونی آخه موهات خیلی بهم ریخته شده بود من خودم دوست داشتم موهات بلند بمونه ولی دیگه بابا گفت باید ببرتت و یه سروسامونی به موهای نازت بده . تو سلمونی هم خیلی پسر خوبی بودی و فقط یه کوچولو گریه کردی

 

 

 این عکس برای روز پنج شنیه هست که رفتیم مجتمع خورشید . طبقه ششم یه کلبه بازی داشت رفتیم یه سر اونجا تو هم یه کم بازی کردی . اولین بار بود گذاشتمت تو استخر توپ اولش خیلی ذوق کردی ولی چند تا پسربچه بی ادب حدودا 10 ساله تو استخر بودن انقدر بپر بپر کردن و جیغ زدن که تو محو کارای اونا بودی و بعدشم ترسیدی و اومدی بیرون

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان امیرعطا
18 آذر 92 16:04
سلام. ماشالله به پسرتون. خیلی هم خوب شده موهاش. برعکس من و همسرم هستین . من میگم کوتاه کنیم موهای پسرمونو باباش میگه نه خوشحال میشم به ما هم سر یزنین پسرامون تقریبا هم سنن. اگه با تبادل لینک موافق باشین بهم بگین. سلام عزیزم . مرسی گلم . زودی میام پیشتون . من هم لینکتون کردم
سمیرا
18 آذر 92 20:41
امیر علی جون چه ناز شدی موهاتو کوتاه کردی مرسی عزیزم
مامان مهرزاد جان
19 آذر 92 9:16
سلام خانمی خصوصی لطفا
مامان مهرزاد جان
19 آذر 92 12:29
قربونت برم خیلی لطف کردی نمیدونم چی بگم به خاطر رفتار بعضی ها ولی این دیگه خیلی پررو بود و بیتوربیت بود باورتون نمیشه اگه بگم دیشب خواب نمیرفتم چه جوری دلش میاد به 1 بچه این حرفها رو بزنه
مامان منیر
پاسخ
خواهش میکنم زیاد براتون مهم نیاشه اصلا بهش فکرنکن خوش باشید
مامان امیررضا
19 آذر 92 13:28
سلام دوست عزیزم ممنون که به سوالم جواب دادین.امیررضا خیلی اذیتم میکنه. شبا هم خبد میخوابه دیگه واقعا خستم کرده.
مامان منیر
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم . واقعا بچه ها یه وقت هایی خیلی بد قلق میشن .
خاله هدی مامان پارسا
20 آذر 92 9:44
مبارکه خوشکل شدی خاله جووون
هدیه
20 آذر 92 13:22
اینم رمز عزیزم deelamm
سپیده مامان رایان
25 آذر 92 10:15
سلام امیرعلی جون سلام مامان امیر علی مرسی که به وبلاگ ما اومدین باز هم تشریف بیارین ما هم شما را لینک کردیم که سر بزنیم بهتون و از خاطرات امیرعلی لذت ببریم ... خدا حفظ کنه امیرعلی جون رو
مامانه بهار
25 آذر 92 15:59
ماشالله یه پسر نازتون .. فقط یک روز از دخملی من یزرگتره ..
مامان منیر
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان الی
26 آذر 92 12:47
سلام سلام صد تا سلام عزیییزم چه پسر گلی .مبارک باشه سلمونی رفتن امیرعلی جون ... لپاشو ببوس از طرف من
مامان منیر
پاسخ
سلام عزیزم سلامت باشی . مرسی