امیرعلی نازمامیرعلی نازم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

امیرعلی آلاسکا میخوره

1392/5/2 15:54
نویسنده : مامان منیر
275 بازدید
اشتراک گذاری

پسر مهربونم سلام . تو این دوروزه یه کوچولو مریض یودی و خدارو شکر زود زود خوب شدی . از اونجایی که من اصلا دوست ندارم خاطرات بیماری و برات بنویسم از توضیحش  میگذریم و میریم سراغ خاطرات خوش و شیطنت های عروسک خوشگلم.

عزیزم خیلی ددری شدی و باباییت هروز یه سانس صبح و یه سانس عصر میاد میبرتت تو کوچه و میچرخونتت یعدش هم میری پایین پیش مامانی و عمه حسابی باهاشون سرگرم میشی منم تو این فاصله به کارام میرسم . وقتایی هم که دوست داری بری بیرون میری دم در خونه وایمیسی و بهم میفهمونی که بریم بیرون

راه رفتنت که خیلی اکی شده و دیگه زیاد زمین نمیخوری . دیشب برای اولین بار یه کار خیلی خیلی جالب کردی اونم این بود که عقبکی راه میرفتی منو و بابات مرده بودیم از خنده . قربونت برم با اون دنده عقب راه رفتنت

اینجا هم برای اولین بار بود بهت آلاسکا دادم بخوری که دور خونه رو میچرخیدی و میخوردیش منم دنبال تو تا بتونم یه عکس درست حسابی ازت بندازم . آخه همش یا تار میشد یا تا میومدم بندازم از کادر دوریبن خارج میشدی بس که راه میرفتی

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان کیاراد
3 مرداد 92 7:08
سلام عزیزم ...مرسی که به ما سرزدید ...خوشحال میشیم که بیشتر پیش ما بیایید و در جمع دوستان ما باشید...
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
3 مرداد 92 14:46
الهی خاله فداتـــ بشه .... ناااااااااااازدونه چگـــــــده خوشمزه آلاسکا میخوره دلم خواستــــ ایشالا هیچوقت مریض نشی عزیزدلم.. امیرعلی ما هم بعد از اینکه راه افتاد اولین کار جالبش همین دنده عقبــــ رفتن بود ...
مامان طاها
4 مرداد 92 22:40
نوش جونت خاله
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
5 مرداد 92 14:51
قــــربونت برم ...

فدات شم دارم ی پستـــ باعنوان دوستـــ های امیـــرعلی میزارم تو وبم

میخواستم ببینم اجازه میدی یکی از عکس های عزیزخاله رو کپی کنم ؟؟؟

منتظــــر جوابتــــ هستم ...






آره عزیزم . خوشحال میشم





الهام
5 مرداد 92 16:03
با سلام منیر جون اول از همه به خاطر داشتن همچین گل پسری بهت تبریک میگم دوما ازت یه خواهش داشتم من مدتیه که دارم دنبال این پک صدافرینی که شما واسه امیر علی گرفتید میگردم امروز اتفاقی توی برنامه سیمای خانواده دیدم اما اخرش بود و نفهمیدم چه طوری باید سفارش بدم


اول از همه بهم بگو که از این پک راضی هستی ؟ دوم اینکه چه طوری سفارش دادی ؟ باید به چه شماره ای پیامک بزنیم


سوم اینکه کیفیت سی دی ها و کارت هاش خوبه ممنون


بی صبرانه منتظر جوابتم خانمی











عزیزم من هم تازه ابن پک و تهیه کردم خودم که خیلی خوشم اومد ولی هنوز خیلی با پسرم گارنکردم . به شماره 30002476

اس ام اس کردم کارشناس فروش باهام تماس گرفت و آدرس گرفت دو روز بعد ارسال کرد قیمتش هم 59تومن یوده تخفیف خورده 39 تومن شده.

کیفیت کارت هاش هم خیلی خوبه سی دیش هم همینطور

مامان ارسام
5 مرداد 92 21:01
سلام پسر شما هم خیلی با نمکه البته خوشحال میشم باهم لینک بشیم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
6 مرداد 92 2:23
چه پسرخوش تیپ و دوست داشتنیییی همیشه شادوسلامت باشی عزیییزم
ممنون که به ماسر میزنی دوست خوبم لینکتون کردم عزیزم


لطف داری عزیزم .
الهام
6 مرداد 92 7:24
منیره جون عزیزم ممنونم از جوابت لطف کردی گلم


خواهش میکنم عزیزم