امیرعلی نازمامیرعلی نازم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

عشقم م م م م م م

1392/8/9 15:39
نویسنده : مامان منیر
302 بازدید
اشتراک گذاری

امیرعلی نازم سلام

روز قبل عید غدیر سمیراجون و علیرضا اومدن تهران . قرار شد صبح ساعت 10 اینطورا خاله و سمیرا بیان دنبالمون من و تو هم بریم خونه خاله . تو هم اونجا حسابی شیطونی کردی اونجا بودیم تا عصر که بابا به ما ملحق شد 

امیرعلی آماده منتطر اومدن خاله

 

تخته سارا رو گیر اورده بودی و هی با ماژیک خط خطی میکردی و هی با تخته پاک کن پاکشون میکردی و خوشت اومده بود لبخندناراحت البته یه صحنه هم رفتی با ماژیک رو دیوارشون خط کشیدیاسترس البته من سریع پاکشون کردم

 

عصر که بابا از اداره اومد با بچه ها قرار گذاشتیم رفتیم  دریاچه چیتگر . البته اونجا خیلی خیلی سرد بود و زیاد نموندیم و زود برگشتیم شب هم غذای حاضری گرفتیم و رفتیم خونه ما .

 

عزیز دلم سرگرم پفک خوردن . اون قسمت خیلی تاریک بود و من نتونستم عکسای خوبی ازت بگیرم

 

 

روز عید غدیر هم برای ناهار خونه مامانم دعوت بودیم و دست مامان جونم درد نکنه که بهت عیدی داد تا عصر اونجا بودیم و عصر هم قرار گذاشتیم با سمیرا اینا بریم پاساژ دنیای نور . شب هم رفتیم بیرون غذاخوردیم و شب برگشتیم خونه ما این چند روز حسابی سرت گرم بوده . آخه کلا خیلی شلوغی رو دوست داری و خیلی پسر مهربونی هستی و اصلا با کسی غریبی نمیکنی . برای جمعه ناهار هم باز دعوت بودبم خونه خاله زهرا تا عصر که دوستامون برگشتن همدان ماهم اومدیم خونه . عزیز دلم دوتا از دندونای خوشگلت دراومده . یاد گرفتی خیلی ناز برامون بوس میفرستی خوشمزه من . تا اهنگ میشنوی نانای میکنی . عزیز دلم یاد گرفتی سلام کنی انقدر ناز میگی دلاممم دیروز من و بابا رفته بودیم خرید البته تورو گذاشته بودم پیش مامانیت یه لباس دیدم خوشم اومد برات خریدم حالا عکشو برات میذارم فعلا بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بهار مامانه برسام
9 آبان 92 15:45
خوشگلم خصوصی داری


مرسی گلم
بهار مامانه برسام
9 آبان 92 15:47
به به ...همیشه به گردش و خوشی
معلومه بهتون خوش گذشته ها
پسمل خوش مزه ی ما خودش که حسابی خوردنیه پفکی هم که شده دیگه الانه که من بیام هام هامش کنم
الهی فداش شم
هزارماشالله خیلی خوردنی و نازه پسر عسلی
مامان گل از طرف من روی ماه این پسر خوجل موجل رو بوس بوسی کنید


مرسی گلم لطف داری من لینکتون کردم
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
11 آبان 92 2:29
عزیزم خوش باشیــــن همیشه ... منیر جان ممنووووووووووووووونم ... بله از بهار خــــــریدیم ...