امیرعلی نازمامیرعلی نازم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

بدون عنوان

1392/8/26 17:09
نویسنده : مامان منیر
259 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل من صبحها معمولا ساعت 10 از خواب بیدار میشی پسرم همیشه خوش اخلاق از خواب بیدار میشه و با خنده ولی یه چند روزیه که لثه هات دوباره باد کرده و بد قلق شدی . بعد میریم دست و صورت خوشگلت میشورم و میریم سراغ شربت ستدروس که با هزار ترفند باید بهت بدم چون اصلا طعمش رو دوست نداری ولی خوب برات لازمه کوچولو باید بخوری بعدش میریم سراغ درست کردن صبحانه برای گل پسری یه روز در میون بهت تخم بلدرچین میدم به صورت نیمرو . یه روزایی هم نون و پنیر و یه روزایی سوپ جدیدا فرنی هم تو برنامه صبحانه یا عصرونه هم گذاشتم یه مدت نمیخوردی ولی دوباره که برات درست کردم دیدم دوست داشتی . با بازی بازی یه کوچولو صبحانه میخوری و میری سراغ بازی . اگه اون روز خوش  اخلاق باشی که من میتونم یه کم به کارام برسم اگر نه باید بیام بشینم کنارت و باهات بازی کنم . اون وسطا هم یه ناهار خوشمزه واست درست میکنم  ماست رو در کنا غذاهات خیلی دوست داری با نهار و شام حتما بهت میدم متاسفانه خیلی به شیر خودم وابسته هستی و با اینکه خداروشکر غذا هم بدک نمیخوری ولی همش بهونه شیر میگیری خوشگلم فعلا 10 تا مروارید خوشگل داری که 2 تای دیگه هم تو راهه . خیلی شیرین شدی و همش مارو با کارات شاد میکنی . عصرها که بابا از سرکار میاد تا درو براش باز میکنیم دستاتو باز میکنی و خودتو براش لوس میکنی . انقدر ناز بهش میگی باااباااا . تازه یه موقع هایی هم میگی آآآآبااااا . وقت هایی که حواسمون نیست و کارمون داری و چیزی میخوای میای کنارمون و با اون دستای ناز کوچولوت میزنی رو دستتمون و همه حرفامون و متوجه میشی و هرکاری ازت میخوایم انجام میدی مثلا امیرعلی کنترل و بیار     امیرغلی تلفن بیار     امیرعلی تلویزیون روشن کن

تازه یاد گرفتی خودت سوار سه چرخت بشی و با پاهات هل بدی خودتو . خیلی سه چرختو دوسش داری . از بین رنگ ها فعلا فقط آبی رو بهت یاد دادم . 

چند روز پیش همش میگفتی این چیه این چیه ولی نمیدونم چرا دیگه نمیگی ؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)