امیرعلی نازمامیرعلی نازم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

بدون عنوان

1392/8/26 16:59
نویسنده : مامان منیر
229 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دل مامان از صبح که بیدار میشی مدام در حال جنب و جوش و شیطنت هستی . کار هرروزت شده میای تو آشپزخونه کشوها رو میریزی بیرون هرجارو که من تمیز میکنم بعدش تو واسم بهم میریزی . من سعی میکنم خونه رو مرتب نگه دارم ولی با وجود یه فسقلی خوشمزه تو خونه مگه میشه .

از صبح من دقیقا اینجوریم            

 هرچی هم که باهاش بازی میکنی بعدش شوتش میکنی زیر مبل ها خوشت میاد منم که دیسک کمر گرفتم انقدر از زیر مبل اسباب بازی جمع کردمنیشخندنیشخندنیشخند کلا هرچی که نیست زیر مبل میشه پیداش کرد

 

 

 

 

 

 

 انقدر جنب و جوش میکنی مگه میذاری یه عکس خوشگل ازت بندازم همش تار میشه اوه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمیرا
18 آذر 92 11:10
سلام نانا جون چه عکسای خوشگلی . به ما هم سر بزن خوشحال میشیم[ق سلام ناناجون چشم حتما به شما هم سرمیزنم
سپیده مامان رایان
25 آذر 92 10:24
راست میگین سه چرخه هاشون مثل هم دیگست!!چه باحال
ساناز (فرشته زميني ما )
3 دی 92 16:03
ممنون .منم شما رو لينك كردم خدا پسر گلت حفظ كنه براي مامان و باباش