امیرعلی نازمامیرعلی نازم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

بازی

1392/9/26 18:06
نویسنده : مامان منیر
396 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم چهارشنبه هفته پیش رفتیم دنیای بازی

اینم یه سری عکس

 

 

 

 

عزیزم اینجا اون آقا داشت با دخترش اون بازی رو انجام میداد تو هم خیلی بامزه رفتی توپ برداشتی و فرار کردی و همچین هم بدو بدو میرفتی و ذوق میکردی که نگو

 

 

این عکساهم مال امروزه که داری با مامان توپ بازی میکنی البته به قول تو اووپ

قربونت برم که هم به سوپ و هم به توپ میگی اووپ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

mamane m@ni
27 آذر 92 0:37
پس رفتی شهر بازی و حسابی خوش گذروندی حالا چرا امیرعلی جون توپ برداشتی و در رفتی
مامان منیر
پاسخ
مرسی عزیزم . آره والا من که خیلی از کارش خندم گرفته بود
مامان امیــــرعلی (پســــرکـــــ شیطـــون)
27 آذر 92 9:59
قربونت برم امیرعلی عزیزم ببخشیـــد دیر اومدم پیشت ... نت و لپ تابمون با هم ترکیــــده بود .... تمام کامنت های پست هاتو یکی کردم خوشگل خاله ... ممنون منیـر عزیزم ... الهی بمیــــــــرم که سرما خورده ایشالا زودی خوب شه ... وای از این سرما کاش زودتر تموم شه این فصل ... قربون مهربونیهاتـــ من هم امیـــــرعلی ناز و خیلی خیلی خیلی دوست دارم ... تو هم ماچـــــــــــــش کن محکمـــــــــ ... قربونت برم ورودت به 19 ماهگی مبارکــــ ... دیگه راحت شدی آخــــــرین واکسن هم زدی عزیز دل ... فدای بازی کردن هاتـــــ .... ایشاااااااااااااااللللللللللللللللاااااااااااا همیشه سلامتــــــــ باشی گل من ...
مامان منیر
پاسخ
مرسی زینب جا ن شماهم شاد و سلامت باشید مواظب امیرعلی جون باش
مامان معین
27 آذر 92 10:48
جانم عزیزم پس حسابی خوش گذشته .
مامان سمیه پارسا جون
27 آذر 92 16:50
سلام مهربوووونم.... ببخشید که دیر اومدم پیشتون... 19 ما هگیت مبارک عسلم.... مامان منیر عزیز از اینکه به ما سر زدی ممنونم... در جواب سوالی که داشتی اینو بگم که من هر روز 1 ساعت به صورت نمایشی با پارسا کارتهای صد افرین را کار میکنم،منظورم از نمایش اینه که با پارسا جووون مصاحبه میکنم.یه خودکار یا یه شی به صورت لوله برمیدارم و کارت را در دستم میگیرم ...یه بار خودم میگم و بار دوم به سمت پارسا میگیرم و از اون جواب می خوام ،با هر بار جواب دادن دست میزنم و میبوسمش..اگر اشتباه هم بگه صورتم را ناراحت جلوه میدم و مکث میکنم،دوباره درستش را میگه ... بعد از 45 الی 1 ساعت وقتی میبینم بی حوصله شده جمع میکنم . امیدوارم این راه را آزمایش کنی و موفق باشی.
مامان منیر
پاسخ
مرسی سمیه جان . چه جالب منم حتما این روش رو امتحان میکنم امیدوارم امیرعلی باهام همکاری کنه خبلی شیطنت داره و بازیگوشه نمیشینه یه جا . بازم مرسی از راهنماییت پارسا خوشگلم و ببوس
mamane m@ni
29 آذر 92 18:43
یلدا مبارک
مامان امیــــرعلی (پســــرکـــــ شیطـــون)
30 آذر 92 11:54
بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند. یلدا مبارک