امیرعلی نازمامیرعلی نازم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

یه خبر

1391/11/29 23:39
نویسنده : مامان منیر
227 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم . دو سه روزه که خیلی بدقلق شدی . اصلا نمیذاری به هیچ کارم برسم . مگر وقت هایی که خواب تشریف داری . امروزم از صبح  ساعت نه و  نیم که بیدارشدی همش نق زدی و تو بغلم بودی . فکرکنم داری دندونای بالایی درمیاری . من که هنوز اثری ازشون ندیدم ولی خداکنه زودتر اونا هم دربیاد و زیاد اذیتت نکنه گلم .

بعدازظهر هم  میخواستم یه سر برم بیرون تورو بردم بذارم پایین . ولی انگار فهمیده بودی میخوام تنهات بذارم نمیرفتی بغل مادربزرگت و همش میچسبیدی به من عسلم . منم یک ساعته رفتم و زودی اومدم پیشت که غصه نخوری دردونه من .


دیگه خبربعدی اینکه یه چندوقتی میشد که بابا حسن تصمیم گرفته بود زمین بخره و باید ماشینمون و میفروختیم . امروز ماشینمون فروخته شد و بی ماشین شدیم . البته باباحسن بهم قول داده هرچه زودتر یه دونه بهترش و بخره .

هرچی باشه ارزش زمین خیلی بیشتر از ماشینه . بدون ماشین سختمون میشه  آخه هم من خودم خیلی ددری هستم هم تو هم بابات . ولی چه میشه کرد .

الان که دارم این مطالب رو مینوسم تو خوابی عزیزم . امروز نسبت به روزهای قبل خیلی  کم خوابیدی و فقط شیطنت کردی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مهرزاد جان
15 اسفند 91 11:56
..ღ♥ღ ..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ ...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ .......................ღ♥ღ ...........ღ♥ღ...ღ♥ღ ...........ღ♥ღ ...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ ...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ ....................................................ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..............................@@................ღ♥ღ ..............................@@...............ღ♥ღ
نی نی قتو
22 اسفند 91 7:57
سلام مامان مهربون با طراحی تقویم سال 1392 همراه عکس کوچولوتون یه هدیه خوشگل برا سفره هفت سین و مهموناتون داشته باشین بعلاوه یک عکس طراحی شده به عنوان هدیه ازطرف ما دریافت کنید