امیرعلی نازمامیرعلی نازم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

بوی عید

1391/12/25 1:32
نویسنده : مامان منیر
296 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جمعه 25 اسفند ماهه . به آخرای فصل زمستون نزدیک شدیم . همه جا حرف از خونه تکونی و حال و هوای بهاره . امسال  به خاطر تو شیطون بلا مثلا تصمیم نداشتم خونه تکونی کنم ولی دلم نیومد . آخه  با خونه تکونی یه حال و هوای خوبی به آدم دست میده و سال جدید بیشتر به دلم میشینه . یه چند روزیه که تورو چند ساعتی میبرم پایین پیش مامانی و میام کارامو میکنم آخه با تو وروجک اصلا به هیچ کارم نمیرسم تازگی ها هم که انقدر وابسته شدی که نگو . خیلی هم بهونه گیر شدی که فکرکنم به خاطره خارش لثه هاته عزیزدلم . دیگه تقریبا کارام تموم شده . یه سری خرده کاری مونده که اونارو هم یه روزه انجامش میدم .


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرگس مامان باران
18 فروردین 92 18:02
سلام عزیزم سال نو مبارک دخمل من باران مظفری تو مسابقه جشنواره اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبلاگمون بیایید و به لینک مستقیم اتلیه بروید و امتیاز 5 رو بدهید منتظرماااا





سلام خانم سال نو شما هم مبارک . من رفتم و به دختر گلت رای دادم .